تکنولوژی جدید در نماشویی ساختمان به کمک انسان‌ها آمده تا سریع تر و راحت تر بتوانند کار دشوار و طاقت فرسای نظافت نمای ساختمان را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهند. نظافت نمای ساختمان‌ها به خصوص بناهایی که ارتفاع زیادی دارند، کار سخت و پر زحمتی است و جان افراد شاغل در این زمینه همیشه در خطر است. تکنولوژی جدید در نماشویی ساختمان توانسته کار اپراتورهای فعال در این حوزه را راحت کند، با استفاده از تکنولوژی در نماشویی ساختمان دیگر نیاز نیست اپراتورها چند ساعتی از نمای ساختمان آویزان باشند و کار نماشویی را انجام دهند. اگر دوست دارید نماشویی ساختمان شما با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام شود، حتما کار نظافت نمای ساختمان خود را به مجموعه کارویس بسپارید. پرسنل حرفه‌ای ما در اسرع وقت و با بهترین امکانات، نظافت نمای ساختمان شما را انجام می‌دهند، جهت ارتباط با کارشناسان ما می‌توانید با شماره تلفن 02126231914 تماس بگیرید.

تکنولوژی جدید در نماشویی ساختمان چیست؟

فناوری‌های جدید در همه بخش‌های زندگی بشر نفوذ کرده تا انسان‌ها زندگی راحت تری داشته باشند، ربات‌ها و ابزارهای مختلف هوش مصنوعی در حوزه نماشویی ساختمان هم تحول زیادی ایجاد کرده‌ تا این کار سخت و طاقت فرسا با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. ربات‌های نماشویی ساختمان تمامی مراحلی که یک انسان قبلا برای نظافت نما ساختمان انجام می‌داده را با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌دهند و اپراتورها فقط بر روند کار این ربات‌های مورد استفاده در نماشویی ساختمان نظارت می‌کنند. البته ربات‌ها و پهپادها پیشرفته ترین تکنولوژی جدید در نماشویی ساختمان محسوب می‌شوند، در واقع تکنولوژی نماشویی ساختمان فقط محدود به این دو ابزار نیست. در حال حاضر امکانات دیگری هم برای راحت تر کردن فرآیند نماشویی ساختمان در بازار موجود است، بالابرهای هیدرولیک، قطب‌های تلسکوپی پیشرفته و واترجت‌های پیشرفته جز جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده در نماشویی ساختمان است، که در ادامه در مورد هریک از این موارد صحبت خواهیم کرد.

قطب‌ های تلسکوپی پیشرفته

در گذشته نظافت نمای ساختمان در ارتفاع بالا بسیار پر خطر، وقت گیر، پرهزینه و دشوار بود. اما تکنولوژی جدید در نماشویی ساختمان بسیاری از این مشکلات را حل کرده و خطرات جانی این کار را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. دستگاه‌های نماشویی جدید برای شستشوی حرفه‌ای نمای ساختمان‌های شیشه‌ای و سنگی در ارتفاع حداکثر 16 متری استفاده می‌شود. قطب های تلسکوپی پیشرفته در سال‌های اخیر جایگزین قطب‌های تلسکوپی قدیمی شده تا اپراتورهای نماشویی بتوانند فرآیند نظافت نمای ساختمان را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند. در قطب‌های تلسکوپی جدید از فیبر کربن با تکنولوژی بالا استفاده می‌شود تا نظافت نماهای شیشه‌ای با ظرافت و دقت بیشتری انجام شود، فیبر کربن سبک وزن و فوق العاده قوی است و در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم عمل می‌کند. این ویژگی‌های فیبر کربن باعث شده نظافت پنجره‌ها به صورت حرفه‌ای انجام شود. فیبر کربن مورد استفاده در قطب های تلسکوپی، بهترین تکنولوژی جدید در نماشویی ساختمان محسوب می‌شود که کار اپراتورها را سریع و آسان کرده است.

نماشویی با استفاده از بالابرهای هیدرولیکی

تا همین چند سال قبل شرکت‌های فعال در زمینه نماشویی ساختمان برای نظافت نمای ساختمان‌های بلند مرتبه و یا نما‌های شیشه‌ای از طناب برای دسترسی به نما استفاده می‌کردند که این کار خطرات جانی زیادی برای اپراتورها داشت. تکنولوژی جدید در نماشویی ساختمان با عرضه بالابرهای هیدرولیکی این مشکل را برطرف کرده است، نماشویی با استفاده از بالابرهای هیدرولیکی ایمن و سریع انجام می‌شود و اپراتورها با خیال آسوده و در حالت متعادل تری می‌توانند نظافت نمای ساختمان را انجام دهند. البته یکی از نکات مهمی که در هنگام استفاده از بالابر بایستی به آن توجه شود، محدودیت وزن و ارتفاع است.

ربات نماشویی

ربات نماشویی یک تکنولوژی جدید در نماشویی ساختمان محسوب می‌شود که کار انسان‌ها را راحت کرده و خطرات جانی نظافت نمای ساختمان را کاهش داده است. ربات نماشویی ساختمان اغلب در ساختمان‌هایی با نمای شیشه‌ای استفاده می‌شود و یکی از جدیدترین ابزاری است که وارد صنعت نظافت نمای ساختمان شده و کار اپراتورها را به میزان قابل توجهی راحت تر کرده است. این دستگاه مکانیزه به دلیل داشتن فیلتر مخصوص املاح آب را می‌گیرد و لکه‌ای در سطح شیشه باقی نمی‌گذارد، اما مهمترین ویژگی ربات نماشویی این است که به نمای ساختمان آسیبی وارد نمی‌کند و بدون خسارت نظافت را انجام می‌دهد. این ربات‌ها با گیربکس بسیار دقیق و کنترل هوشمند باعث بهترین عملکرد موقع اجرای نماشویی ساختمان می‌شوند. تکنولوژی در نماشویی ساختمان توانسته کار انسان‌ها را نسبت به گذشته کمتر کند و در عین حال کیفیت نظافت نمای ساختمان را بالا ببرد.

پهپادهای نماشویی

یکی دیگر از ابزارهای پرطرفدار که دستاورد فناوری‌ها جدید در صنعت نماشویی محسوب می‌شود، پهپادهای نماشویی است که توانسته تحول چشمگیری در این حوزه ایجاد کند و سرعت کار اپراتورهای نماشویی ساختمان را افزایش دهد. پهپادهای نماشویی بیشتر برای قسمت‌هایی از نمای ساختمان استفاده می‌شود که دسترسی اپراتورها به آن بخش‌ها دشوار و خطرناک است. پهپادهای نماشویی یک تکنولوژی جدید در نماشویی ساختمان محسوب می‌شود که با هدف حفظ جان اپراتورها و افزایش سرعت نظافت نمای ساختمان‌ها به بازار عرضه شده و در مدت کوتاهی مورد توجه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نماشویی قرار گرفته است.